Wnioski przyjmowane są w godzinach pracy ośrodka tj.: od 7:30 do 15:30
Jak złożyć wniosek o wypłatę dodatku węglowego?
Wnioski o wypłatę dodatku węglowego będzie można złożyć:
-
za pomocą środków komunikacji elektronicznej - platforma ePUAP;
-
osobiście (papierowo) w Ośrodku Pomocy Społecznej w Trzydniku Dużym,
-
za pośrednictwem operatora pocztowego,
Wniosek o przyznanie dodatku węglowego można składać do dnia 30 listopada 2022 r.
Wnioski o wypłatę dodatku węglowego złożone po dniu 30 listopada 2022 r. pozostawia się bez rozpatrzenia.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 15/873 18 75
Jednocześnie informujemy, że Wójt przesyła wnioskodawcy informację o przyznaniu dodatku węglowego na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej, o ile wnioskodawca wskazał adres poczty elektronicznej we wniosku o wypłatę dodatku węglowego. W przypadku gdy wnioskodawca nie wskazał adresu poczty elektronicznej we wniosku o wypłatę dodatku węglowego, jednostka OPS odbierając ten wniosek od wnioskodawcy, informuje go o możliwości osobistego odebrania od tego organu informacji o przyznaniu dodatku węglowego. Nieodebranie informacji o przyznaniu dodatku węglowego nie wstrzymuje wypłaty tego dodatku.
ZAŁĄCZNIKI:
Wniosek o wypłatę dodatku węglowego
(https://www.gov.pl/web/klimat/wniosek-o-dodatek-weglowy)